Una cafeteria crea el ''selfieccino" i ven més de 400 cafès en tres dies

El procediment és molt senzill.

22 de diciembre de 2017

Una cafeteria crea el ''selfieccino" i ven més de 400 cafès en tres dies
Twitter

La moda del 'selfie' ha arribat a cotes insospitades.

Ja no només val fer-se una foto des de la cornisa d'un edifici o al costat de les vies del tren, comportaments perillosos i fins i tot reprotxables. Ara, The Tea Terrace, una cafeteria londinenca, ha creat el 'selfieccino', un nou nivell.

Aquesta cafeteria ha tingut la genial idea que cada persona, que ho desitgi, pugui beure la seva pròpia imatge, escumosa i fumejant, impresa en el seu cafè. Com ho senten. Els clients d'aquest establiment poden veure els seus rostres impresos en escuma del seu cafè per una mica més de 6 euros.

El procediment és més senzill del que es pot pensar a primera vista. Els clients envien, a través del seu WhatsApp, una imatge a la cafeteria, que al seu torn la remet a una màquina, batejada com 'Cino', que l'escaneja i la imprimeix en l'escuma del cafè. L'escuma fa servir un colorant comestible que no té gust, i el procés sol durar uns quatre minuts.

The Tea Terrace ha venut més de 400 d'aquests nous cafès en tan sols 3 dies des del seu llançament.