Correus i Wallapop s'alien per a l'enviament d'articles de l'app de compravenda

El nou servei no suposa un cost addicional per al venedor i ofereix garanties per al comprador. El 18% de les vendes realitzades per Wallapop es fan a distància

14 de septiembre de 2017

Correus i Wallapop s'alien per a l'enviament d'articles de l'app de compravenda
Logo Wallapop

Amb aquest acord, els usuaris de Wallapop tenen cobertura a la península a l'hora d'enviar i rebre articles. Aquest nou servei no suposa una despesa addicional per al venedor i proporciona garanties de recepció al comprador. D'aquesta manera, augmenta les possibilitats de venda, ja que permet respondre a ofertes en altres ciutats d'Espanya.

Com funciona?

Des del mateix xat de l'aplicació, l'usuari envia una oferta de pagament segur perquè li enviïn el producte. Els diners es queda fora de perill en Wallapay, el sistema de pagaments de Wallapop, fins que el venedor lliuri el producte a Correus i el paquet arribi al seu destí en menys de 48 hores.

Únicament quan el producte està en les mans del comprador, Wallapop allibera els diners del comprador al venedor garantint el 100% de seguretat per a tots dos. Durant tot el procés, es pot fer el seguiment de l'enviament a través del codi de localització del mateix sistema de Correus.

El nou servei permet que tot el procés de compra-venda es realitzi dins de l'aplicació d'una manera fàcil, ràpida i segura.

Aquests serveis milloren l'experiència de l'usuari i faciliten un enviament fiable i amb garanties, amb beneficis per a compradors i venedors. Proporciona comoditat al comprador, que rep els seus productes de Wallapop directament al seu domicili, i ofereix un plus de seguretat, ja que diposita els diners en una zona segura i garanteix la recepció del producte.

En un primer moment, aquesta opció està disponible per a enviaments a Espanya peninsular, tot i que Wallapop espera fer-ho extensible a Balears, Canàries, Ceuta i Melilla.